среда, 24. фебруар 2016.

Ckalja - Bas da vidim da li bi neko bacio kamen na mene...

Pronasli smo jedan Ckaljin intervju, tema je bila politika. Na pitanje da li Ckalja ide na mitinge opozicije, on je odgovorio sledece:

Ne, jer mi ne dozvoljava zdravstveno stanje. Žao mi je što ne mogu da se uključim u kampanju DOS. Najviše bih voleo da idem na Kosovo. Voleo bih da sam mogao da budem sa Koštunicom u Kosovskoj Mitrovici. Da vidim da li bi ijedan čovek bacio kamen na mene, iako su tamo u publici bili preobučeni policajci. Baš bih voleo da vidim toga koji bi bacio kamen na čoveka koji je 50 godina pružao ljudima radost u životu.


Svi se mi nadamo da ne bi, mada i ne znamo sta je Ckalji trebalo ovo petljanje u politiku, ali kako god, to nema veze sa njegovom fenomenalnom glumom, LEGENDA!


 

Нема коментара:

Постави коментар