понедељак, 1. фебруар 2016.

Odakle inspiracija, kakva je atmosfera na snimanju i jos dosta toga. Intervju - Dimitrije Banjac (Djordje Cvarkov)

Kako ste došli na ideju za ovakvu emisiju?

U Holivudu sam radio u Paramuntu na montaži filma Avatar i ondak sam nagrađen Oskarom, al čuo sam da se inteligencija vraća u zemlju da pomogne, pa sam se i ja vratio na TV Vojvodinu, mislio sam sad ćemo da se... smeh :)


Odakle crpite teme za seriju?

 Iz života i karaktera nas kakvi jesmo, štono reče pokojni patrijarh, budimo ljudi iako smo Srbi.

Ko ste vi privatno (oženjen, u vezi, deca...)?
  
Mož' biti da imam jednog sina u Pečuju.

Šta ste hteli da budete kad porastete?

Astronaut, to je tada bilo popularno.

Kada biste upecali zlatnu ribicu, koje biste tri želje poželeli?

Da nestane Dragan, da imam dva metra i da Vojvodina... Dalje bih joj rek'o nasamo, mislim ribici, jel....

Kako se opuštate, imate li dobar savet protiv stresa?

 - Lekić za smirenje živaca.

Tekst preuzet sa sajta lisa.rs, pratite nas blog za jos ovakvih zanimljivih intervjua :)









Нема коментара:

Постави коментар